Kiriman pada: Thu, Aug 27th, 2015

Cinta Yang Luar Biasa

Kongsi maklumat ini
Tags

ksxymIbu yang sangat mencintaimu mendengar apa yang kamu katakan bahkan memahami apa yang belum engkau katakan. Kasih sayangnya yang tidak mengharapkan balasan dan tidak akan mampu kita membalas. Ibu merupakan malaikat utusan yang nyata di dunia, dan Syurga Itu di bawah telapak kaki ibu. Pelukan paling sempurna adalah ada di dalam pelukan orang yang kita cintai, iaitu IBU. Ada banyak Ibu terbaik di dunia, tapi hanya ada satu Ibu terbaik di dunia. Itu Ibu kita dan Ibu adalah yang terbaik di dunia ini, selamanya!.

Sebesar apapun dosa yang engkau lakukan, Ibu selalu mendoakan kebaikan-kebaikan untukmu. Sebaik-baik manusia adalah seorang ibu, kerana ibu akan melakukan yang terbaik untuk kebahagiaan anaknya. Pengorbanan yang paling tulus adalah pengorbanan seorang ibu kepada anaknya. Cinta yang luar biasa adalah cinta seorang ibu pada anaknya. Selalu memberikan yang terbaik, itulah ibu.

Menjadi anak yang soleh dan tidak pernah menyakiti hati orang tua itulah perkara yang paling diinginkan orang tua kita. Harta paling berharga bagi seorang anak ialah orang tua, kerana mahu berjaya setinggi manapun anak tanpa restu orang tua akan sia-sia. Sebaik-baik manusia adalah seorang ibu, kerana ibu akan melakukan yang terbaik untuk kebahagiaan anaknya.

U can choose any woman you want to be your wife.. But remember.. You only have one mother that give birth to you. Love you Mom, kita tidak akan mampu membalas cinta dan kasih yang telah ibu berikan kepada kita, sampai bila-bila pun! Kita tidak akan tahu bila ibu kita akan kembali pada ILLAHI, jangan buat mereka kecewa!

Walaupun ibu sudah semakin tua tetapi dia tetap semangat dan ingin selalu memberikan yang terbaik untuk anaknya, beliau memang orang yang benar-benar kuat. dengan kesabaran dan kelembutannya itulah yang membuat kita bahagia jika berada dekat dengan ibu.

Mengenai pengirim

Dipamirkan 1 komen
Sila nyatakan komen anda

Berikan komen anda

Anda mesti mendaftar masuk untuk memberi komen.